Re: Brammki voip, fax, dostawcy voip, siec Aster

Autor: bh <bh_at_ANTYSPAMsih.pl>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 17:23:28 MET

> Przetestowalem wielu i polecam IPfona.
>
> Wiecej znajdziesz na ich stronie www.ipfon.pl a sprzet,
> skonfigurowany juz pod nich ( nie musisz sie o nic martwic, tylko
> wpinasz do modemu i dzwonisz) znajdziesz w sklepie ktory z nimi
> pracuje www.nomadic.com.pl
> Jesli masz juz swo
> Tak w skrocie. a teraz szczegolowo

Dziekuje za szczegolowe rady. :)
Zagladnalem na ich strone i nie wyglada to zle. Faktycznie z sieci Aster ich
strona laduje sie w ulamku sekundy :)
Dalej jednak pozostanie mi problem uzyskania IP z Aster. Mam od ich
modemWiFi ale ma on tez gniazdo ethernet, do ktorego mam podlaczony switch
dla kilku komputerow bez WiFi, wiec i dla bramek. Uzyskanie adresu IP (obu
typow) wymaga zaladowania z _danego_ komputera ich strony wilga i przejscia
procedury rejestracji karty sieciowej. Nie wiem jak w takim razie
zarejestrowac u nich bramke voip.

Przy okazji - nie moge znalezc informacji o bramkach dla wiecej niz 2
telefony i linie z numerami dla voip.