Re: TKT, radiolinia

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 10:24:03 MET

> żebyś się nie zdziwił jak Ci za 1.5m pigtail policza kilka stówek
> miesięcznie plus VAT "bo to w ich serwerowni"

to bardzo optymistyczne, wg cennika bez znizek lacznik swiatlowodowy 4k
netto, miedziany za pare 250 zeta netto

mam ich pare to wiem ale tak czy inaczej w mojej opinii ich polityka jest
dla mnie niezrozumiala. Jak ze starego systemu staraja sie wyciagnac ile sie
da tam gdzie maja monopol (laczniki w serwerownii) a tam gdzie jest
konkurencja to im zwisa i powiewa.

Icek