Re: TKT, radiolinia

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 11:12:23 MET

On Sat, 24 Jan 2009 10:24:03 +0100, "Icek" <icek@do.pl> wrote:

>wiec

>to bardzo optymistyczne, wg cennika bez znizek lacznik swiatlowodowy 4k
>netto, miedziany za pare 250 zeta netto
>
>mam ich pare to wiem ale tak czy inaczej w mojej opinii ich polityka jest
>dla mnie niezrozumiala. Jak ze starego systemu staraja sie wyciagnac ile sie
>da tam gdzie maja monopol (laczniki w serwerownii) a tam gdzie jest
>konkurencja to im zwisa i powiewa.

może premie kogoś decyzyjnego są ściśle uzależnione od ilości gotówki
wpływającej do TKT ?

jak dla mnie ta firma zwyczajnie marnuje potencjał, w Polsce jest cała
masa małych dostawców Internetu, którzy potrzebują dobrego szkieletu
krajowego, powinni zrobic ciekawa oferte dla tych sieci, zeby zachecic
ich do dopinania sie do w/w szkieletu, potem zaproponowac ciekawe
warunki udziało w powstającej spółce, spółka na giełde co ją
dofinansuje, a potem całość opierdzielić jakiejś netii czy dojcze
telekomowi agie i kasa do podziału według wkładu