Re: MetroEth w TP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 09:53:30 MET

On Thu, 22 Jan 2009 18:49:54 +0100, Radosław HORODNICZY
<radekh_nouspamzz@gmail.com> wrote:

>Techniczne zalezy od tego czy maja DWDMA
>mi maja tak niedlugo zrobic :)

...czyli usługa składająca się z dostępu do Internetu oraz
międzymiastowego DWDMA, z czego w pewnych okolicznościach jedno od
drugiego nie jest uzależnione (chce odebrać usługę metro własnym
światłem z węzła &TP, która powinna być tańsza niż metro z DWDMA, albo
chce samo DWDMA w relacji międzymiastowej)

Ciekawe czy by UKE był w stanie nakazać &TP podzielić w/w usługę na 2
części tak jak się stało z oddzieleniem neo od linii telefonicznej ?