Re: Crowley!?

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 10:18:09 MET

On 2009-01-21 09:54, Piotr 'ares' Siwicki wrote:

> Mam wrażenie, że wielu z was jest niesamowitymi teoretykami.
> Wszyscy wiedzą jak, co powinno byc zorganizowane - ciekawe czy w waszych
> firmach wszystko działa tak idealnie

Piotrze, wiekszość z nas nie jest teoretykami. Zapewniam Cię.

Nie korzystam i nie korzystałem z usług CDP. Patrzę na tę firmę z
umiarkowaną sympatią, w każdym razie większą niż w stosunku do większych
operatorów. Natomiast długotrwałość ostatniej awarii wskazuje, że coś
tam jest nie tak. Generalnie wiekszość z nas ma chyba w swojej sieci
mechanizmy redundancji i ustawione punkty przywracania na wypadek, gdyby
podczas modernizacji sytuacja wymknęła się spod kontroli. W CDP wygląda
jakby ten mechanizm nie zadziałał. Tłumaczenie jakie usłyszeliśmy
niczego nie wyjaśnia, a w świetle niemal identycznych wcześniejszych
tekstów jakie przytoczył Krzysztof wygląda kompletnie niewiarygodnie.
Tyle.

Bez urazy, ale nie imputuj nam pewnych rzeczy, bo większość z nas jest
jednak profesjonalistami i wiemy o czym mówimy, a kwestia overbookingu
czy backupu nie ma żadnego znaczenia w kwestii oceny pracy swojego
upstreama.

--
z.