Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs@hor.net.pl> napisał w wiadomości
news:gl6pah$u0t$1@news2.ipartners.pl...
> Piotrze, wiekszość z nas nie jest teoretykami. Zapewniam Cię.
Napisałem "wielu' nie 'większość" - to jest różnica :-)
> Nie korzystam i nie korzystałem z usług CDP. Patrzę na tę firmę z
> umiarkowaną sympatią, w każdym razie większą niż w stosunku do większych
> operatorów. Natomiast długotrwałość ostatniej awarii wskazuje, że coś
> tam jest nie tak. Generalnie wiekszość z nas ma chyba w swojej sieci
> mechanizmy redundancji i ustawione punkty przywracania na wypadek, gdyby
> podczas modernizacji sytuacja wymknęła się spod kontroli. W CDP wygląda
> jakby ten mechanizm nie zadziałał. Tłumaczenie jakie usłyszeliśmy
> niczego nie wyjaśnia, a w świetle niemal identycznych wcześniejszych
> tekstów jakie przytoczył Krzysztof wygląda kompletnie niewiarygodnie.
> Tyle.
Mam dużo usług w CDP i patrzę raczej z sympatią w kierunku tej firmy, choćby
z powodu kompetencji ludzi którzy tam pracują -
mimo, że w jakiś sposób odczuwam problemy, które tam mają miejsce.
Nie wiem jakie mechanizmy stosuje CDP i właściwie nie muszę się obciążać tą
wiedzą, wolę, żeby działało ;-)
Ostatnimi czasy było dużo awarii u nich, ale wolę do tego podchodzić w taki
sposób, że może jednak następnej już nie będzie ;-)
> Bez urazy, ale nie imputuj nam pewnych rzeczy, bo większość z nas jest
> jednak profesjonalistami i wiemy o czym mówimy, a kwestia overbookingu
> czy backupu nie ma żadnego znaczenia w kwestii oceny pracy swojego
> upstreama.
>
Myślę jednak, że ma przede wszystkim w kwestii psychicznego komfortu :-)
pozdrawiam,
Piotr Siwicki
PS.
Z Twoją firmą miałem trochę do czynienia (łącze) i miło wspominam
współpracę.
Received on Wed Jan 21 10:35:20 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Jan 2009 - 10:40:03 MET