Re: Crowley!?

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 08:55:47 MET

robert jakub <robert@radiomaryja.org.pl> wrote:

> krakersa?
>
> jezeli tak bardzo nie lubisz CDP, to dlaczego z nich korzystasz?

Tam gdzie sam odpowiadałem za wybór operatora i/lub sam za to płaciłem
- już nie korzystam. Wciąż jednak mam parę lokalizacji, gdzie albo nie
ma wyboru albo nie ja za niego odpowiadam, a (upraszczając) wciąż tymi
sieciami zarządzam i to ja w praktyce muszę odpowiadać na pytania userów:
"- DLACZEGO ZNOWU NIE MA INTERNETU!!!???"

> aaah, a moze zraziles do siebie wszystkie firmy i tylko CDP jeszcze
> jakosc z Toba chce wspolpracowac ((-; (pytania retoryczne :P)

Jesteś trollem? (pytanie retorycznie)

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: