Re: Crowley!?

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 08:51:25 MET

Użytkownik <p.pat.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> pewnie w tym co piszesz jest sporo prawdy, ale nie potrafie uwierzyc
> ze po 1 czy 2 wpadce nie poprawiono tego co trzeba, zrozumiał bym
> gdyby to byla jakas firma krzak , ale CDP firma krzak nie jest
> wystarczy spojrzec na ich portfolio "Ważnych" klientow - oni ich
> zjedza za te awarie.

Wiesz.. kiedyś też tak myślałem jak Ty - ze to po prostu NIEMOŻLIWIE,
żeby TAAAKA firma jak Crowley, miała kolejną awarię całego szkieletu.
Niestety, miesiąc później znowu była taka sama awiara, potem znowu
miesiąc później, itd.

Zobacz wątek:
http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/browse_thread/thread/2ae88d672420eef2

To było w zeszłym roku (2008) i co?
I nic. Dalej są takie same awarie, Crowley dalej przeprasza
i zapewnia, że już będzie dobrze:
http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/msg/73b516ccc0ed42c7
a ja już w to nie wierzę
oraz nie potrafię uwierzyć, że są zdolni poprawić to co trzeba.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: