Re: Crowley!?

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 20:02:34 MET

Marcin Kuczera <marcin@usun-to.leon.pl> wrote:

> ha ha ha... Tyle Ci powiem.
;)

> Shit goes down, jeżeli ktoś zostanie zjebany za tę akcje, to koleś od
> śrubokręta, albo dostawca ich sprzętu.
> Żadnemu kierownikowi włos z głowy nie spadnie.

Z doświaczenia wiem, że jeżeli przyczną problemów było nie czyjeś niedbalstwo
albo amatorszczyzna tylko wynik oszczędności, na które IT nie miało wpływu,
to po tego typu akcjach zazwyczaj dość szybko znajdują się fundusze na niezbędne
zakupy. Szczególnie jeżeli cena zakupu jest mniejsza niż koszt kilkugodzinnego
przestoju. Liczę, że te 10% z abonamentu większości klientów wystarczy
na zdublowanie połączenia 10G. ;)

> może prawda, może półprawda... nie ma znaczenia - na coś musieli zwalić.

Właśnie trochę boję się tego pytania. Jeżeli taka duperela oznacza totalną
katastrofę przez 18h...

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--