Re: Crowley!?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 19:21:12 MET
Message-ID: <gl54n1$r6g$1@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Krzysztof Oledzki wrote:
> Marcin Kuczera <marcin@usun-to.leon.pl> wrote:
>>> Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
>>> o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
>>> GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
>>> przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
>>> minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
>>> na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
>>> ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.
>> takie straty są wliczone w działanie firmy.
> Nie chodzi o same straty, bo ich szkodliwość jest niewielka. Liczę
> na to, że jakaś tam osoba na górze, która zarządza poprzez machaniem
> suwakiem w excelu, nagle zauważy, że jedna kolumna zaskakująco poszła
> w górę.

ha ha ha... Tyle Ci powiem.
Shit goes down, jeżeli ktoś zostanie zjebany za tę akcje, to koleś od
śrubokręta, albo dostawca ich sprzętu.
Żadnemu kierownikowi włos z głowy nie spadnie.

> Piszę przy założeniu, że to prawda co napisali z tym modułem 10G.

może prawda, może półprawda... nie ma znaczenia - na coś musieli zwalić.

Marcin
Received on Tue Jan 20 19:25:15 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Jan 2009 - 19:40:04 MET