Re: Crowley!?

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 16:10:58 MET
Message-ID: <gl4pk1$314i$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 2009-01-20 15:13, Marcin Kuczera wrote:

> i co z tego... wiesz jak to wygląda z punktu widzenia tych od sprzedaży ???
>
> - ile mamy lojalek - o, oni nie zrezygnują
> - Ci którzy odejdą to i tak się mieszczą w granicy migracji
> - jak się pokończą lojalki to nikt nie będzie pamiętał wieelkich problemów
> - część klientów i tak nie ma innego wyjścia jak CDP
> - wyniki sprzedaży nadal będą dobre
> - nikt nie wyłoży kasy na backup urządzeń, zapasowe linki bo po co skoro
> idziemy do góry
>
> Finansowo CDP to nie jest równia pochyła a właśnie - idą do góry.

Do-kład-nie !
Gdyby ktokolwiek z nas zaliczył taki pad, to ledwo byśmy się z tego
pozbierali. Natomiast firmom tego typu co CDP dużo się wybacza, bo
właśnie lojalki, bo często brak alternatywy, bo przeświadczenie, że tam
to wszystko musi być super.

> Zerknijcie na profil ich klientów, uryny to tak naprawdę margines.

Jesienią tamtego roku straciliśmy dwóch klientów: jednego dostępowego i
jedną dużą kolokację. Klientów obsługiwanych od ośmiu lat. Nie dlatego,
że coś było nie tak. Jedynym powodem było to, ze firmy te na tyle
urosły, że zatrudnieni w nich od niedawna menadżerowie stwierdzili, że
nie będą się zadawać z byle kim. Musieli poszukać kogoś na swoim poziomie.

Teraz pytanie: dlaczego uryny to margines klientów CDP ? Czy nie
dlatego, że decyzje dotyczące własnych pieniędzy podejmuje się bardziej
racjonalnie ?

-- 
z.
Received on Tue Jan 20 16:15:40 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Jan 2009 - 16:40:03 MET