Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 09:30:11 MET

Andrzej Karpinski napisał(a):

> Tylko, ze zapomniales dodac, ze gosc z budki podchodzi do niej co 3=20
> minuty, i dzwoni na zmiane na milicje, straz, pogotowie, radio maryja i=20
> nie wiem co jeszcze siejac istotny zamet.

Zupełnie nie tak :) Analogia jest nie trafiona. W rzeczywistości ładunki
są już podłożone w tych wszystkich instytucjach a ich zapalniki
wyposażone są w moduł, który co jakiś czas wydzwania do tej budki żeby
się dowiedzieć czy już odpalać... Odcięcie takiej budki ma sens - o ile
to będzie tylko cześcią operacji rozbrojenia ładunków. Chodzi mi o to,
że na odcinaniu budek nie można się zatrzymać bo w końcu dojdziemy di
takiej sytuacji, że wszystkie budki będą odcięte a o ładunki bęzie się
można potykać...

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,