Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 12:50:03 MET

Andrzej Karpinski pisze:

> Jakas bzdura. Popatrz na % zainfekowanych komputerow w np. osiedlowkach.

Pokaz mi wiec ten % bo jakos szczerze nie wierze?
Sam jestem wlascicielem takowej "osiedlowki" i z cala stanowczoscia moge
stwierdzic ze poza siec nie wylatuje z niej nawet ulamek % tego co
wylatuje z kawalka sieci tp o podobnej liczbie userow.

> To nie TP "sie" broni przed spamem, tylko TP broni reszte uzytkownikow :P

Bronilaby o wiele lepiej i bez szkody dla innych, gdyby robila to tez
per user, a nie tylko per cala siec.

--
Andrzej Banach