Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 00:28:41 MET

Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@debian.org> writes:

> Połączenie jednak nie zdycha z *każdym* mailem. Zwłaszcza, że jesteśmy
> z jednym z wymienionych portali speerowani, a i tak nie chcą nas
> wywhitelistować ;)

Greylisting tez nie opoznia kazdego maila (domyslam sie). Nawet gdyby,
to nie zadna karta, list i tak dojdzie. To tak jakby miec pretensje do
Poczty Polskiej, ze nie dostarcza listow w ciagu 8 godzin, a przeciez
czasem sie tak mogloby udac.

> Ja tylko piję do tego, że napisałeś, iż ofiar greylistingu nie ma, a to po
> prostu nie prawda. Jest i to sporo, a co gorsza zupełnie nieświadomych.

To _jest_ prawda, nikt normalny nie twierdzi, ze listy beda dochodzic
natychmiast. Poza tym ja tu chyba nie jestem od obrony greylistingu :-)

Jesli ktos chce pogadac, to niech nie wysyla listow tylko niech
wejdzie na IRC :-)

> No sęk w tym właśnie, że mają, a ja osobiście lubię tłumaczyć się z rzeczy
> na które mam wpływ, a nie z zupełnie ode mnie niezależnych.

No jasne, tyle ze to zupelnie inna sprawa, zadna kara dla userow.

--
Krzysztof Halasa