Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 23:53:36 MET

W artykule Krzysztof Halasa napisał(a):

> No i co, to jest dowod na kare? A jak sie uwali z jakiegos powodu
> polaczenie TCP i nadawca powtorzy po godzinie, to tez jest kara?

Połączenie jednak nie zdycha z *każdym* mailem. Zwłaszcza, że jesteśmy
z jednym z wymienionych portali speerowani, a i tak nie chcą nas
wywhitelistować ;)

Ja tylko piję do tego, że napisałeś, iż ofiar greylistingu nie ma, a to po
prostu nie prawda. Jest i to sporo, a co gorsza zupełnie nieświadomych.

> Nie twierdze ze userzy nie maja roznych dziwnych teorii przeciez.

No sęk w tym właśnie, że mają, a ja osobiście lubię tłumaczyć się z rzeczy
na które mam wpływ, a nie z zupełnie ode mnie niezależnych.

W związku z tym greylisting stosuję tylko tam gdzie o opóźnieniach
w dostarczaniu poczty będą wiedzieć i świadomie wyrażą na to zgodę
użytkownicy w zamian za dużo mniej spamu.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland