Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 10:03:20 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> Jesli TPSA dysponuje odpowiednimi statystykami (przeciez blokuje te IP
> wedlug algorytmu), to dlaczego nie moze zablokowac _zarazonych_
> maszyn, mozna im wyswietlac takze odpowiednia strone WWW z informacja,
> byloby to skuteczne z dowolnymi sposobami kontrolowania zombies, a
> dodatkowo byloby to zgodne z prawem oraz z umowami z klientami.

ale jakże zwiększyłoby ilość klientów neostrady odchodzących do
konkurencji, która takich komunikatów nie wyświetla, a to nie jest
zgodne z polityką sprzedaży &TP

uwierz mi, że niektórzy klienci nie potrafią sobie przemówić do rozsądku
w kwestii odwirusowania komputera,a w przypadku klientów neo robią się z
tego całkiem pokaźne ilości

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow