Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 22:09:45 MET

rafal.jaczynski@gmail.com writes:

> Na razie osiągnął stan, który jest na granicy planowanej przez nas
> docelowo polityki blokowania, więc jako gest dobrej woli w stosunku do
> administratorów i użytkowników zdecydowałem uznać go za "zdatnego do
> użytku" ;). Przy czym pozostanie wśród bacznie obserwowanych adresów,
> mam nadzieję, że nie uaktywni się znowu. Podobną politykę zastosuję do
> pozostałych adresów, które spadną poniżej minimum wykazując stały
> trend malejący (oznaczający, że z adresu nie wychodzą nowe rozkazy,
> niezależnie, czy rzadko, czy często).

Nic nie rozumiem. "Nie wychodza nowe rozkazy" jest warunkiem
koniecznym do znalezienia sie "na granicy polityki blokowania"? To co
jest warunkiem dostatecznym do znalezienia sie ponizej tej granicy?

I czy ja sie wreszcie dowiem w jaki sposob "wychodza nowe rozkazy" z
komputerow, ktore serwerami IRC w ogole nie sa?

  MJ
PS. Oczywiscie ten "gest dobrej woli" jest calkowicie przypadkowo
zbieżny w czasie z przyznaniem pewnemu klientowi "rabatu za brak
dostępu do gimpa". 8-) 8-)