Re: jeszcze o tepsie, czarnych dziurach i gimpie...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 21:38:53 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Kocur"
>Informacja do wyłącznej wiadomości odbiorcy stanowiąca jakiś tam rodzaj
>tajemnicy handlowej. Nie wiem czy to jest automatycznie chronione
>prawem, czy tylko niektóre firmy wpisują disclamer. Ja np. spotkałem
>się już w helpdesku z tekstem:
>
>This message is confidential and intended for the recipient only. It is
>not allowed to copy this message, or to make it accessible for third
>parties. If you are not the intended recipient, please notify the
>sender by email, or by the above telephone number.

Ale zdajesz sobie sprawę, że nie wszystko, co wypisują sobie firmy
(zwłaszcza zagraniczne) ma jakąkolwiek podstawę prawną?

(BTW, mam wrażenie, że wieki temu uczono mnie, że konstrukcja "it is not
allowed" jest błędna)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb To  err is human, it takes a computer to re-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' ally fuck-up.