Re: jeszcze o tepsie, czarnych dziurach i gimpie...

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 20:46:21 MET

Osoba Smok Eustachy napisała na pl.internet.polip:

> Marcin Kocur pisze:
> /..../

> A co to? Tajemnica spowiedzi?
> Legalne.

Informacja do wyłącznej wiadomości odbiorcy stanowiąca jakiś tam rodzaj
tajemnicy handlowej. Nie wiem czy to jest automatycznie chronione
prawem, czy tylko niektóre firmy wpisują disclamer. Ja np. spotkałem
się już w helpdesku z tekstem:

This message is confidential and intended for the recipient only. It is
not allowed to copy this message, or to make it accessible for third
parties. If you are not the intended recipient, please notify the
sender by email, or by the above telephone number.

Z różnych livechatów też nie pozwalają kopiować treści rozmowy.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur