Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 22:00:47 MET

On Tue, 6 Jan 2009 21:34:42 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

> Żeby zablokować login, to trzeba go poznać. Czyli powiązać IP z
> loginem.

 Ale to robi system uwierzytelniający (objerzyj sobie jak działa
 np. RADIUS). I takie dane *muszą* być logowane, choćby z uwagi
 na konieczność zachowania ich dla organów ścigania.

> Całość to i tak tylko moje gdybanie. Nie wiem nawet, czy operator ma
> jakąkolwiek możliwość _dokładnego_ obserwowania ruchu generowanego przez
> userów neo. Chodzi mi o dostęp do podglądu ruchu w wyższych warstwach.

 Mieć, ma, tylko że może nie mieć mocy obliczeniowej na ich
 przerobienie.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl