Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 00:12:59 MET

On Thu, 01 Jan 2009 22:11:31 +0100, Michal Jankowski wrote:

> Jest tu admin jednego z tych serwerow, ktory temu przeczy. Znaczy
> Szymon Sokół kłamie, nie umie obsługiwać swojego serwera czy co?

Dla ścisłości: nie twierdziłem, że jestem adminem tego serwera (wtedy bym
kłamał), a jedynie, że stoi on w mojej (tzn. przeze mnie zarządzanej)
serwerowni. U nas jest więcej niż jeden admin, y'know.

Tym niemniej chętnie dowiedziałbym się dokładniej, jak zdefiniowany jest ten
algorytm. Konkretnie zaś, co to znaczy "w ciagu ostatnich 15 min obslugiwaly
botnet, ktory rozeslal spam, ktory pojawil sie w wiecej niz jednej sondzie
na swiecie". Jak sprawdzane jest, że to właśnie z danego serwera IRC
sterowany był dany botnet?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O