Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 14:10:18 MET

On Jan 6, 8:51 am, robert jakub <rob...@radiomaryja.org.pl> wrote:
>   oj, mam wrazenie jakbym czytal wypowiedzi McColo... dlaczego nas
>   odcieliscie, tracimy duzo kasy na tym, ze nas blokujecie. naszym
>   zrodlem dochodu jest kontrolowanie botnetow i wysylanie spamu
>   czy ddos. ((-;
No cóż, nie jestem w stanie Ci udowodnić, że tak nie jest (tak samo,
jak Ty nie jesteś w stanie udowodnić, że tak jest). Z mojej strony
tylko mogę zapewnić, że się w takie klocki nie bawię. Co więcej, od
paru dni leci sobie tcpdump i loguje cały ruch na zablokowanym IP (w
teorii i tak z niego już nie korzystamy, w praktyce jeszcze mogą być
jakieś stare domeny, które go wskazują - póki co nie widzę nic prócz
standardowych wormów HTTP, paru pobranych pliczków .jpg oraz
regularnych pingów od OVH... i to w tym problem od samego początku,
tam nic innego nie powinno być)

A gdybyś czytał całość dyskusji...

>   oj, bo widzisz. wystarczylo sie skontaktowac z karpiem. wszystko
>   by opowiedzial. ale moze lepiej jest publicznie sie uzalac na polipie?
>   oj... tak. sila polipa - zapomnialem ((-;
... to byś wiedział, że piszę tu z racji olania mnie przez TPCERT.
Chciałęm tylko informację, jak w praktyce wyglądała ta "działalność"
mojego hosta, która uznana została za stwarzanie niebezpieczeństwa.

Pozdrawiam,

--
ru