Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: robert jakub <robert_at_radiomaryja.org.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 08:51:32 MET

On Mon, 5 Jan 2009 16:05:20 -0800 (PST), ru wrote:

> Szkoda, że to ja (a raczej mój klient) ponosimy straty z powodu
> Waszych decyzji. ;-)

[..]

> Z tą drobną różnicą, iż jeśli blokowana jest strona stanowiąca dla
> kogoś źródło dochodu, to jest to wtedy nieco większa niewygoda, choć
> dla mniejszej grupy.

  oj, mam wrazenie jakbym czytal wypowiedzi McColo... dlaczego nas
  odcieliscie, tracimy duzo kasy na tym, ze nas blokujecie. naszym
  zrodlem dochodu jest kontrolowanie botnetow i wysylanie spamu
  czy ddos. ((-;

[..]

> Straty z powodu DDoSa, straty z powodu wycięcia portalu przez TP - nie
> widzę różnicy. DDoS przynajmniej jest bardziej przewidywalny (i zwykle
> krócej trwa) - o szczegółowych powodach (i metodach "łapania na")
> blackholingu natomiast nie wiadomo nic, ani się o nie doprosić nie da
> (a staram się już czas jakiś).

  oj, bo widzisz. wystarczylo sie skontaktowac z karpiem. wszystko
  by opowiedzial. ale moze lepiej jest publicznie sie uzalac na polipie?
  oj... tak. sila polipa - zapomnialem ((-;

  dla tych co twierdza: TPSA jest zla, bo nie daje dostepu do calego
  internetu i robi z polski drugie chiny ((-; pytanie: mamy serwis
  http://hodowla.marchewek.pl. jednakze z pewnych przyczyn nie lubimy
  jakiegos operatora... ot. na przyklad przykladowego operatora
  ktory udostepnia kolokacje dla RootNode... no i go wycinamy na
  routerze. sila rzeczy RN do danego serwisu nie moze sie dostac.
  czy teraz RN ma prawo wymagac od swojego operatora kar/obnienia ceny
  czy rownie wspanialych rzeczy, bo uzytkownicy RN nie maja dostepu
  do serwisu http://hodowla.marchewek.pl ?

  oj.. co maja powiedziec te tysiace, ba... miliony zainteresowanych
  chcacych zobaczyc witryne http://hodowla... ktora akurat w pewnym
  radiu[tm] ma kampanie reklamowa ((-;

  bezpieczenstwo nie jest produktem. bezpieczenstwo jest procesem.
  procesem w ktorym zaangazowane musza byc obie strony. ta, ktora ma za
  soba klientow koncowych (TPSA) i ta, ktora chce aby Ci klienci koncowi
  mogli miec dostep do pewnych uslug. jezeli strona uslugowdawcy ma uslugi
  ktore sa wykorzystywane do sterowania botnetami, czy innymi rownie
  wspanialymi rzeczami to nie nalezy sie dziwic, ze strona kliencka nie
  bedzie chciala, aby jej klienci byli maszynami zombie ((-;...

  z calym szacunkiem, nie chce nikogo urazic....

-j.