Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 11:56:10 MET

On 02.01.2009, futszaK <futszak@gmail.com> wroted:

> google jest jakby nieco z przodu jeśli chodzi o pewne rzeczy, kiedy
> rezygnowałem z używania konta na hołmnecie na rzecz gmaila, ten drugi
> miał, w darmowej usłudze znacznie lepiej działający mechanizm
> antyspamowy od tego pierwszego, mimo że hołmnet brał pieniądze

GMail ma w ogóle chyba najlepszy filtr spamu jaki widziałem,
to jest projekt będący częscią ich prac nad klasyfikacją treści.
Mało kto ma potencjał pozwalający konkurować z Googlem w takich
przedsięwzięciach.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing