Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 08:53:37 MET

Robert Rędziak wrote:

> Ty nie. Ale jeśli portale zaczną, to lada moment większość
> poważnych dostawców uruchomi MSA. A żeby zaczęły portale, to
> potrzebna jest duża siła sprawcza i właśnie TPSA może takową
> być. Zresztą skoro Google już mają, to czas na resztę portali.

google jest jakby nieco z przodu jeśli chodzi o pewne rzeczy, kiedy
rezygnowałem z używania konta na hołmnecie na rzecz gmaila, ten drugi
miał, w darmowej usłudze znacznie lepiej działający mechanizm
antyspamowy od tego pierwszego, mimo że hołmnet brał pieniądze

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow