Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Jarek Kamiński <jarek_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 16:22:03 MET

02.01.2009 user ksywką Grzegorz Staniak nabazgrał(a) na grupę
pl.internet.polip co następuje:
> GMail ma w ogóle chyba najlepszy filtr spamu jaki widziałem,
> to jest projekt będący częscią ich prac nad klasyfikacją treści.
> Mało kto ma potencjał pozwalający konkurować z Googlem w takich
> przedsięwzięciach.

Filtry Googla są IMO troszkę zbyt agresywne, bo potrafią wycinać
pożądane przesyłki. Szczerze powiedziawszy mam wrażenie, że
troszkę podrasowany Spamassassin jest dokładniejszy.

Zdarzało się też, że GMail forwardował do mnie spam (nie wykryty), który
później Spamassassin ciął prawidłowo. Ale od dość dawna nie miałem
takiego przypadku.

Chociaż oczywiście w porównaniu z innymi oferującymi darmową pocztę
elektroniczną wypadają bardzo dobrze.

Przepraszam za drobny OT ;-)

Jarek.