Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 19:14:26 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Halasa"
>Ale ja nie twierdze ze kazdy user neostrady musi byc hackerem.
>Wystarczy ze bedzie znal elementarne informacje, bez ktorych albo ktos
>mu bedzie robil kuku, albo on bedzie to (nieswiadomie) robil innym,
>albo (najczesciej?) jedno i drugie.
>
>Kierowcy raczej wiedza ze nalezy sie zatrzymac na czerwonym swietle
>i ze nie nalezy zajezdzac drogi ciezarowkom?

To akurat wiedzą nie tylko kierowcy.
Kierowcy natomiast nie wiedzą wielu rzeczy, które wiedzieć powinni
(pomijając już zupełnie to, co wiedzą, a ignorują).

--
\------------------------/ (A)bort, (R)etry, (U)se the Force?
|  Kruk@epsilon.eu.org   |