Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 15:34:28 MET

On Thu, 1 Jan 2009 15:26:12 +0100, Michał Kurowski wrote:

> Absurdalnie niski jest poziom Twojej wiedzy.
> Port 25 od lat nie jest "standartowy".
> Tylko tpsa i Ty w to wierzycie.

BTW, od lat polska ortografia twierdzi, że pisze się "standard" i
"standardowy", tak jak to zrobił Roman. A niektórzy i tak piszą po
przedwojennemu...

Natomiast co do meritum: nie jest specjalnie sensowne utrzymywanie serwera
SMTP na dynamicznym adresie IP. Klient zaś może do swojego serwera łączyć
się z użyciem portu 587, jak opisano w RFC 2476. I oczywiście uwierzytelniać
się, jak opisano w RFC 4954. I najwyższa pora, żeby ten model zacząć wdrażać
na masową skalę.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O