Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 15:43:29 MET

On 01.01.2009, Szymon Sokół <szymon@bastard.operator.from.hell.pl> wroted:

> Mam ochotę nie używać pasów bezpieczeństwa, to nie używam?
> Ja tam uważam, że blokowanie wyjścia na port 25 z adresów dynamicznych
> byłoby całkiem sensowne (dotyczy to nie tylko TP, ale także innych ISP).

Byle to robił sam operator, który wie co komu dynamicznie nadaje i jakiego
ruchu z takich adresów się nie powinien spodziewać. Swego czasu różnym
ludkom się zdawało, że można sprawę załatwić listami RBL, na podstawie...
wzorca nazwy domenowej. W sensie, "jeśli ma adres IP zakodowany w nazwie,
to jest dynamicznym adresem".

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing