Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 14:47:59 MET

On Dec 31, 2:33 pm, Lukasz Trabinski <luk...@trabinski.nospam.net>
wrote:
> Widzisz, z tym, że zapewne, że nie jest to dwójka dzieciaków z botnetem,
> tylko tysiące, jeśli nie miliony zarażonych maszyn,
(...)
Tak, ale właścicielami jest dwójka dzieciaków z botnetem. ;-)
... ale nie o tym chciałem pisać. Czy więc uważasz, że liczba osób
odciętych niesłusznie jest znacząco mniejsza od liczby osób odciętych,
no, słusznie? (Bo tylko w tym przypadku zabezpieczenie to miałoby
jakikolwiek sens, prawda?)
Póki co, spotkałem się raczej z tymi pierwszymi, czyli ci drudzy albo
siedzą cicho i liżą rany, albo po prostu jest ich mniej. Tego
stwierdzić nie potrafię.

Nieistotne - w dalszym ciągu uważam, że IPki powinny być szczegółowo
weryfikowane (a nie zabawa w statki - pudło, pudło, trafiony
zatopiony...), tudzież powinna być możliwość odwołania się (jeśli ktoś
ma takie szczęście, że go abuse/registry nie ignorują - zazdroszczę).

Pozdrawiam,

--
ru