Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Le秐y Je縴k <dziki_at_dziki.zwierz>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 10:49:13 MET
Message-ID: <giqc6p$6fv$4@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Grzegorz Staniak pisze:

> No bardzo dziarsko, radykalnie i profesjonalnie to zabrzmia艂o,

Powiem wi臋cej -- kto艣, kto traktuje reklam臋 jako rzetelne i obiektywne
藕r贸d艂o informacji o produkcie tak偶e do grupy idiot贸w si臋 niestety zalicza.

> ale
> niestety rynek sk艂ada si臋 w ogromnej wi臋kszo艣ci z nietechnicznych
> klient贸w, czyli "idiot贸w".

To niech zapytaj膮 "technicznych", a jak nie chce im si臋 tego zrobi膰 to
ich problem.

> Poza tym, do reklam nikt nie dodaje 偶adnych
> przyimk贸w typu "od", "do" czy przys艂贸wk贸w "maksymalnie".

Reklama to z definicji przekaz stronniczy, w kt贸rym informuje si臋 tylko o
zaletach. Informacji obiektywnych szuka si臋 gdzie indziej. Wydawa艂o mi
si臋, 偶e wie to nawet dziecko, niestety okazuje si臋, 偶e jest inaczej.

-- 
Kolczasty je偶 to sympatyczny zwierz
Received on Tue Dec 23 10:45:02 2008

To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 23 Dec 2008 - 11:40:01 MET