On 21.12.2008, Leśny Jeżyk <dziki@dziki.zwierz> wroted:
>> Przede wszystkim, żeby klient wiedział za co płaci. Żeby mógł wybrać
>> między łączem 1Mb/s na którym w większości przypadków choćby do sieci
>> opratora dotrze w okolicach 1Mb/s, a łączem "5Mb/s" na którym nominalną
>> przepływność zobaczy raz w roku. W środku wakacji. O czwartej nad ranem.
>
> Jeżeli ktoś nie odróżnia "1Mb/s" od "do 1Mb/s" lub "maksymalnie 1Mb/s" to
> jest idiotÄ….
No bardzo dziarsko, radykalnie i profesjonalnie to zabrzmiało, ale niestety
rynek składa się w ogromnej większości z nietechnicznych klientów, czyli
"idiotów". Poza tym, do reklam nikt nie dodaje żadnych przyimków typu
"od", "do" czy przysłówków "maksymalnie".
GS
-- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl> Nocturnal Infiltration and Accurate KillingReceived on Sun Dec 21 13:25:17 2008
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 21 Dec 2008 - 13:40:01 MET