Re: A'propos gwarantowanych przepustowoı›ci :-)

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 16:16:22 MET

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> ee.. prawdê mówi±c to pro¶ciej jest chyba pchaæ ruch do tp via "¶wiat".
> No i taniej ;)

nie wszêdzie jest "co innego", jest sporo miejsc, gdzie do wyboru jest
tp albo tp albo tp i w cenie uslugi jest zawarty dostep do tp via tp,
mimo ¿e jest mi on potrzebny jak przys³owiowa dziura w mo¶cie

> no - kiedy¶ o tym my¶la³em. Plus sprzê¿enie z amule/mldonkeyem przez
> www.

tu akurat chcialem uzyc jedn± z maszyn, która stoi w AmsXie, ale nikomu
siê nie chcia³o, chocia¿ sam tak zasysam torrenty, które id± tam
szybciej, jak potem ci±gnicie plików do sieci TP...

> Ino - pojawia siê problem z zawarto¶ci± tego eftepa. I tego ¿e kto¶ (tm)
> móg³by (i powinien) siê do niej przyczepiæ ;)

czyli rozumiem, ¿e jak jaki¶ plik sobie le¿y na rapidshare, widac go z
ca³ego ¶wiata i mo¿na go ssaæ, to problemu nie ma,
za¶ skopiowanie go (w niezmienionej formie) na sieciowego,zahas³owanego
eftepa którego widzi setka ludzi (bo dostêp z zewn±trz jest wyciêty), a
has³o zna kilkana¶cie to ju¿ siê robi problem ?

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/