Re: A'propos gwarantowanych przepustowości :-)

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 15:15:39 MET

Dnia 22.12.2008 futszaK <futszak@gmail.com> napisa³/a:

> obawiam siê, ¿e jak tak dalej &TP bêdzie trzyma³a wysokie ceny za ³acza,
> to trzeba bedzie powróciæ do tego typu praktyk :9
ee.. prawdê mówi±c to pro¶ciej jest chyba pchaæ ruch do tp via "¶wiat".
No i taniej ;)

(chocia¿ obecnie to dziêki fone mam tepsê w cenie ¶wiata, wiêc.. da siê
;))

> tak siê zastanawiam, czy by u siebie w sieci nie zrobiæ globalnego
> klienta rapidshare, klient wrzuca link i po pewnym czasie plik pojawia
> siê na eftepie
no - kiedy¶ o tym my¶la³em. Plus sprzê¿enie z amule/mldonkeyem przez
www.

Ino - pojawia siê problem z zawarto¶ci± tego eftepa. I tego ¿e kto¶ (tm)
móg³by (i powinien) siê do niej przyczepiæ ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a
Linux && Unix && Network administrator