Tomasz ÅšlÄ…ski wrote:
> > Nie
> > mo¿e normalnie funkcjonowaæ rynek, na którym klient _nie wie_ co tak
> > w³a¶ciwie kupuje, tzn. nie jest w stanie w momencie zakupu oceniæ jako¶ci
> > oferowanego towaru czy us³ugi.
> Wydaje siê zatem, ¿e do ka¿dego produktu/us³ugi bêdzie musia³a byæ do³±czona
> karteczka: 'przed u¿yciem zapoznaj siê z tre¶ci± ulotki do³±czonej do
> opakowania lub skonsultuj siê z lekarzem lub farmaceut±' (w domy¶le
> profesjonalist± w danej dziedzinie).
..albo ITowy odpowiednik w/w informacji: "przed zakupem u¿yj google,
poczytaj szczegó³owe informacje o produkcie i tak dalej"
ka¿demu nowego klientowi wrêczam szczegó³owy cennik standardowy
(wydrukowany na odwrocie podpisanego przez niego protoko³u odbioru
instalacji) gdzie jest napisane jak byk "w pakiecie 1 mega prêdko¶æ od
klienta do sieci 32kbit" i ¿aden z klientów nie zapyta³ "czemu tak
wolno"
wszyscy patrza ¿e jeden mega w dó³, test prêdko¶ci czasem pokazuje 1.5
wiec nikt sie tym specjalnie nie przejmuje
-- Tomasz Kruk http://futszak.blogspot.com/ Mam codziennie u siebie wiceministrów, którzy mówi±: za takie pieni±dze nie bêdê pracowa³. A s± dalecy od p³acy minimalnej! Donald Tusk do nauczycieliReceived on Sat Dec 20 13:20:06 2008
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Dec 2008 - 13:40:00 MET