Re: A'propos gwarantowanych prze pustowości :-)

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 13:19:35 MET
Message-ID: <giio02$rg4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Tomasz ÅšlÄ…ski wrote:

> > Nie
> > mo¿e normalnie funkcjonowaæ rynek, na którym klient _nie wie_ co tak
> > w³a¶ciwie kupuje, tzn. nie jest w stanie w momencie zakupu oceniæ jako¶ci
> > oferowanego towaru czy us³ugi.
> Wydaje siê zatem, ¿e do ka¿dego produktu/us³ugi bêdzie musia³a byæ do³±czona
> karteczka: 'przed u¿yciem zapoznaj siê z tre¶ci± ulotki do³±czonej do
> opakowania lub skonsultuj siê z lekarzem lub farmaceut±' (w domy¶le
> profesjonalist± w danej dziedzinie).

..albo ITowy odpowiednik w/w informacji: "przed zakupem u¿yj google,
poczytaj szczegó³owe informacje o produkcie i tak dalej"

ka¿demu nowego klientowi wrêczam szczegó³owy cennik standardowy
(wydrukowany na odwrocie podpisanego przez niego protoko³u odbioru
instalacji) gdzie jest napisane jak byk "w pakiecie 1 mega prêdko¶æ od
klienta do sieci 32kbit" i ¿aden z klientów nie zapyta³ "czemu tak
wolno"

wszyscy patrza ¿e jeden mega w dó³, test prêdko¶ci czasem pokazuje 1.5
wiec nikt sie tym specjalnie nie przejmuje

-- 
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/
Mam codziennie u siebie wiceministrów, którzy mówi±:
za takie pieni±dze nie bêdê pracowa³. A s± dalecy od p³acy minimalnej!
Donald Tusk do nauczycieli
Received on Sat Dec 20 13:20:06 2008

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Dec 2008 - 13:40:00 MET