czy ma ktoś jakieś info o promocjach na internetdsl

Autor: daniel <no_at_way.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 10:22:01 MET

Witam.

zbierałem się i zbierałem na zakupienie DSL w promocji upload za 1 pln i
jak się ostatecznie zebrałem to promocja zniknęła ze strony. Obecnie
obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po
nowym roku.

dodatkowo czy ktoś z Was wie może jakie są plany dalszego rozwoju Metro
Ethernetu od TP (Stargard Szczeciński). Na stronie tp niestety żadnych
informacji o tym nie ma. Jak to ostatecznie wygląda z tymi cenami w
Metro, bo generalnie to temat tabu i tp się tym publicznie nie chwali.