Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Patryk WÅ‚os <any.user_at_otrs.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 06:15:13 MET

> To sie; nazywa wed?ug jednego z kabaretów "?yt martentingowy"
> A co do gwarancji, hmmm masz 10 Mbit (down) a po drugiej stronie Neo z
> 256 kbit w s'wiat (up). Jaki osia;gniesz transfer od Neowca? Albo
> serwerek czegokolwiek na s?abym ?a;czu gdzie ssie 100 naraz. Co
> osia;gniesz?
> Trudno gwarantowac' cos' co jest poza siecia; obs?ugiwana; przez Twojego
> operatora.

Nie nie. To nie tak.

Po prostu te skurwysyny i złodzieje (ISP) najpierw kupują 1
"operatorski" megabit, gwarantowany, a później ten sam megabit sprzedają
go po 50 razy różnym klientom, licząc na to, że żaden z nich nie będzie
go wykorzystywał przez cały czas.

Ale już jak ktoś korzysta z kupionego przez siebie megabitu 24/7 i
zapycha go w 100%, to pozostałe 49 nabywców z tym samym megabitem nic
nie zrobi.

Przy okazji sugeruję metodę walki z takim postępowaniem złodziei:
właśnie zapychać posiadane łącze 24/7. To zmusi ich do zakupu większej
ilości realnych megabitów u ich dostawców, a tym samym do większego
prawdopodobieństwa, że większej ilości klientów liczba megabitów z umowy
będzie miała przełożenie na realia.

--
Zobacz, jak siÄ™ pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com