Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Wies?aw Z.urek ...::: zVID :::... <admin_at_zvid.net>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 06:06:45 MET

marcin pisze:
> Witam
>
> czemu dostawcy netu podaja w swoich ofertach predkosc netu np. do 10
> mb/s a nie gwarantuja 10 mb/s , przeciez 1 mb/s to tez jest do 10 mb/
> s, wiec podpisuje i place za 10 mb/s a mam np. 1 mb/s Moze mi ktos to
> wytlumaczyc?
> Bo tak jak w pewnej firmie mi tlumaczyli to ze 10 mb/s to mam predkosc
> gwarantowana po ich sieci a np. z www.wp.pl niekoniecznie musze miec
> 10 mb/s i oni mi tego nie gwarantuja i dlatego tak jest napisane czy
> to prawda?
>
> Pozdr

To sie; nazywa wed?ug jednego z kabaretów "?yt martentingowy"
A co do gwarancji, hmmm masz 10 Mbit (down) a po drugiej stronie Neo z
256 kbit w s'wiat (up). Jaki osia;gniesz transfer od Neowca? Albo serwerek
czegokolwiek na s?abym ?a;czu gdzie ssie 100 naraz. Co osia;gniesz?
Trudno gwarantowac' cos' co jest poza siecia; obs?ugiwana; przez Twojego
operatora.

--
Wies?aw Z.urek
Sieci IP i CATV (LAN, MAN)