Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 09:33:48 MET

On 2008-12-19 06:15, Patryk Włos wrot-e:

> Po prostu te skurwysyny i złodzieje (ISP) najpierw kupują 1
> "operatorski" megabit, gwarantowany, a później ten sam megabit sprzedają
> go po 50 razy różnym klientom, licząc na to, że żaden z nich nie będzie
> go wykorzystywał przez cały czas.

Te dyskusje, w koło Macieju, o tym samym są żenujące i brać w nich
udziału n-ty rok nie zamierzam, ale ponieważ użyłeś określeń powszechnie
uznanych za obraźliwe, to zapytam w jakiej intencji ? Bo smiley'a nie
zauważyłem, a jeśli to była ironia to mocno nieewidentna.

A poza tym staraj się nie kląć, bardzo proszę. Sam klnę jak szewc, ale
publicznie staram się tego nie robić, bo w ten sposób Usenet przeradza
się w rynsztok.

--
z.