Re: czy ma ktoś jakieś info o promocjach na internetdsl

Autor: glappo <glappo_at_ANTY.banita.SPAM.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 14:25:41 MET

daniel pisze:
> Witam.
>
> zbierałem się i zbierałem na zakupienie DSL w promocji upload za 1 pln i
> jak się ostatecznie zebrałem to promocja zniknęła ze strony. Obecnie
> obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
> faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po
> nowym roku.

zadzwon do sekretarki prezesa i podpytaj ;-)
a tak bardziej serio od czasu nowego/obecnego prezesa tp jest polityka
dla chocby idsl ze promocji wspanialych nima i raczej bym sie nie
spodziewal czegos szczegolnego po nowym roku

> dodatkowo czy ktoś z Was wie może jakie są plany dalszego rozwoju Metro
> Ethernetu od TP (Stargard Szczeciński). Na stronie tp niestety żadnych
> informacji o tym nie ma. Jak to ostatecznie wygląda z tymi cenami w
> Metro, bo generalnie to temat tabu i tp się tym publicznie nie chwali.

ME jest bodajze w Szczecinie, wiec w Stargardzie powinna być możliwośc
bo to ok. 40 km, chyba że odleglośc po swiatelku jest o wiele dluzsza
po prostu mecz swojego handlowca w tp
a ceny ME znajdziesz w necie, lub zapytaj o konkret