Re: dorobic jako ISP

Autor: Wasyl <wasyl_wlan_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 22:05:16 MET

>Generalnie bardzo ciezko takie
> miejsce znalezc.

drugi dostawca jest CALKOWICIE niezalezny
szczesliwie mam takie miejsce:)

>Co do agregatu to teoretycznie agregat odpalany recznie sie
> srednio nadaje... Bo co jak niezdarzysz i sie polozy system plikow na
> serwerze klienta itp ?

tak to rzecz ktorej mi brakuje ale jak podlacze dwoch niezaleznych dostawcow
to wystarcza mi upsy
chyba nie bede narazie inwestowal w agregat z automatycznym startem,
musze jedynie pomyslec nad jakims automatycznym przelacznikiem miedzy
dostawcami zasilania
(gdy zrodlo "domyslne" nie dziala, przelac na zrodlo zapasowe itp.)
nie mam pojecia skad wziac takie "cudo" :)

> Co do klimatyzacji to nie chodzi o temp otoczenia a o emisje ciepla przez
> serwery, zdzwiwilbys sie ile ciepla potrafi oddac 100 serwerow ;-).

nie pomyslalem o tym, pewnie dlatego za narazie serwerownia jest prawie
pusta
i sprzety wydzielaja malo ciepla:) w przyszlosci wobec tego planuje zakupic
klime

pozdrawiam serdecznie i dzieki za wszystkie sugestie!

Wojtek