Re: dorobic jako ISP

Autor: Wasyl <wasyl_wlan_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 08:54:33 MET

dziekuje Wam za opinie,

na poczatek najchetniej to udostepnilbym serwerownie, miejsce na serwer i
lacze
nie chce zajmowac sie kupowaniem serwerow i dbaniem o czesc softwarowa,
obecnie mam juz jednego klienta ktory ma u mnie swoj serwer z duzym sklepem
internetowym i jest ok
ale lacza nadal mam sporo,

czy sama kolokacja ma sens?

z tego co obczailem na necie to w Krakowie (tu mieszkam) jest centrum
kolokacji serwerow szara . net i
widze ze moglbym zaproponowac duzo lepsze warunki cenowe niz oni, choc na
pewno
majac jednego operatora nie dam takich gwarancji jakosciowych.

pozdro!
Wojtek