Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....), offtopic

Autor: daniel <no_at_way.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 10:24:14 MET

Mnie na przykład bardzo podoba się wizja wdrożenia tego u siebie, od
strony dostarczenia klientowi rozwiązania, z którego byłby zadowolony.

Nie przekonuje mnie jednak ta wizja od strony biznesowej.
Jest kilka "ale"
1. Model sprawdza się tylko w dużych blokowiskach, niestety tam już
dawno kablówki są - i mówiąc uczciwie klienta nie przekona dodatkowo
możliwość oglądania stron www na telewizorze, przepytałem nieco swoich
klientów i takie odniosłem wrażenie
2. Zmiana struktury sieci na "bez strat" to generalnie budowanie sieci
całkowicie od nowa, przy czym koszt jest ogromny - nie chodzi tu
przecież tylko o sam dlink "za 5 stów"

Wielka szkoda, bo dostarczenie takiej telewizji dla klientów,
abstrahując od kwestii biznesowej było moim marzeniem przez kilka
ostatnich lat.