Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....)

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_nieeespamuuus.3s.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 21:30:58 MET

I jeszcze drobne uwagi:

1. Nie chcę tu i teraz wywoływać dyskusji na temat naszego JAMBOXa i tego co
robimy. Dlatego proszę z polemikami na maila bo nie chcę tu odpowiadać. Za
to obiecuję....

2. Obiecuję niedługo napisać dłuższy tekst o stanie naszego projektu,
podobnie jak to oczyniłem w kwietniu (wszak mineło pór roku). Napiszę,
poczytacie....

3. Na dziś napiszę tylko tyle, że JAMBOX ma już kilkasetek płacących
abonentów, bardzo zadowolonych z usługi. Zasięg usługi jest niewielki bo
przystosowanie sieci nie jest zadaniem trywialnym - ale współpracuje z nami
ponad 30 sieci w kilkunastu miastach a w ponad 20 jesteśmy na etapie
bardziej lub mniej zaawansowanych testów technicznych.

4. A do tego idzie zima, coraz mniej słońca, robi się zimno..... fuj! Ale
ludzie kupują telewizory - zwłaszcza HD!

Wojtek