Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 21:22:45 MET

Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN@irc.pl> writes:

> Null-route jest 100%... Może na D-Linkach czasem puszcza jakiś pakiet... ;~)

To chyba te (niektore) "kontrolery" sa null-routowane, nie klienci?
To o jakiej stuprocentowosci mozna mowic?

> Wykrywanie objawów zarażenia. Podpowiem: zaglądanie do wnętrza pakietów jest
> z definicji nielegalne bez zgody sądu.

Tylko wtedy, gdy to nie pasuje do polityki TPSA. Jesli pasuje
(np. wycinanie TCP w zaleznosci od portu, np. netbios), to juz tak
bardzo nielegalne nie jest (i nie mowie ze akurat jakies zle). Tak
czy owak, akurat tym specjalnie bym sie nie przejmowal, tu nie chodzi
o "podsluch", a o klasyfikacje (innymi slowy nie ma tu zadnego
"zapoznawania sie" z zadna nietrywialna informacja).

--
Krzysztof Halasa