Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 23:38:44 MET DST

futszaK wrote:
> dno i wodorosty, jak ja się ciesze że są szanse na przyszły rok uwolnić
> się z sieci tpnet :)

Wiesz, narzekać na swoje podwórko każdy potrafi. Ja np. byłem
zaszokowany tym, że w Holandii dłużej się czeka na zestawienie internetu
od KPN niż w PL od TPSA. A reklamowanie i odkręcanie czegoś jest chyba
nawet gorsze niż na błękitnej linii, w szczególności, jak masz internet
od jednej firmy, po drucie drugiej. Pomijam kwestie ogromnej przepaści w
infrastrukturze i tego, że KPN peeruje się ;-) ale mimo wszystko z
daleka widać, że TPSA taka zła nie jest z punktu widzenia przeciętnego
klienta.

--
Grzegorz Janoszka