Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 10:28:28 MET DST

Jan Strybyszewski wrote:

> Nauczyli sie blackholingu :) zawsze mozesz zlozyc reklamacje

nie można złożyć reklamacji, na wesołej linii wzbraniają się przed tym
jak tylko mogą "bo przecież Internet Panu działa, może jakieś prace są
przeprowadzane na routerze"

dno i wodorosty, jak ja się ciesze że są szanse na przyszły rok uwolnić
się z sieci tpnet :)

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/