Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 07:42:38 MET

Grzegorz Janoszka wrote:

> Wiesz, narzekać na swoje podwórko każdy potrafi.

ja nie narzekam, jako prowadzący firme sprzedającą usługi konkurencyjne
wobec TPSA (a właściwie to TPSA sprzedaje na moim terenie usługi
konkurencyjne wobec mich, bo w wielu miejscach byłem pierwszy) tylko
stwierdzam fakt. gdybym mógł się od TPSA odtentegować to bym się już
odtentegował chociażby dla zasady, niezależnie od faktu, że są poprostu
drodzy

> Ja np. byłem
> zaszokowany tym, że w Holandii dłużej się czeka na zestawienie internetu
> od KPN niż w PL od TPSA. A reklamowanie i odkręcanie czegoś jest chyba
> nawet gorsze niż na błękitnej linii

czego oczekujesz od kraju, w którym narkotyki są legalne :P

tonący brzytwy się łapie...

--
Tomasz Kruk
http://futszak.blogspot.com/