Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 08:27:32 MET DST

On Fri, 24 Oct 2008 22:17:08 +0200, Marcin Kulas napisał:
> [...]

Na początek zblokowałbym SMTP z neostrad.

[...]

> Mam pytanie, jak najbardziej szczere. Co stoi na przeszkodzie, by TP
> nadawała stałe adresy IP klientom? Dlaczego tak bardzo utrudniacie
> (nie odbierz tego personalnie) innym usuwanie abuserów z sieci, a sami
> lekką ręką wycinacie innych, niekoniecznie bezpośrednio winnych,
> w obrębie swojego ASa?

Nie wiesz ? To jasne, warstwa 9 modelu ISO/OSI *). Z tych samych przyczyn dla
których BGP jest płatne w &fTP, taka polityka - trzeba zepsuć usługe żeby ktoś
kupił droższą.

*) pieniądze :-)

--
begin 755 signature.exe
[tomek <at> kalety <dot> net]                               vy 73! de SP9UOB