Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET

Autor: TaKeN TaKeNoWsKi <taken_at_cutwset.edu.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 09:00:15 MET DST

> Błękitna linia? ;)

W sumie lepszy taki pomysl niz zaden wiec zadzwonilem na 9393 ze wzgledu, ze
telefon wykonywalem z numeru innego niz TPSA to musialem wykrecic 0229393
;-) po czym mowi mi jesli jestes naszym klientem kliknij 1 jesli chcesz byc
naszym klientem kliknij 2 polaczenie z konsultantem 0 - pokliknieciu 0 podaj
numer telefonu w ktorego sprawie dzwonisz i zakoncz krzyzykiem... wiec
oczywiscie musialem wpisac swoj domowy numer... bo jak by inaczej...
Odebrala mila Pani ktorej jak powiedzialem w jakiej sprawie dzwonie - to
mialem wrazenie ze nie wie jak ma na imie i w ogole co robi.... powiedziala
ze skonsultuje sie z swoim kierownikiem... po 25 MINUTACH sluchania muzyczki
mila Pani mi powiedziala ze NIKT nie wie jak skontaktowac sie z
administratorami serwera poczty i w ogole NIKT nie wie kim ONI SA!!!
Po prostu rewelacja :)))
Ma ktos jakis inny pomysl ?

Pozdr
TaKeN